Často kladené otázky (FAQ)

Tu sa pokúsime zodpovedať často kladené otázky a pomôcť Vám pri riešení bežných problémov. Pokiaľ tu nenájdete odpoveď na Vašu otázku, kontaktujte nás, naši operátori Vám radi pomôžu.

Otázka Môžem si na drinks24.sk kúpiť alkohol keď ešte nemám 18 rokov?
Odpoveď Nie, alkohol v žiadnom prípade. Môžeš si však u nás vyberať v širokom sortimente nealko nápojov a delikates.
 
Otázka Môžem u vás nakupovať po kusoch alebo vždy iba celé kartóny?
Odpoveď Ako sa Vám páči, kľudne i po kusoch.
 
Otázka Ako dlho trvá expedícia tovaru? Ako poznám či je tovar na sklade?
Odpoveď Pokiaľ je tovar na sklade a Vaša objednávka sa v systéme objaví do 14:00, expedujeme ešte v ten deň. Pri každej položke je uvedená informácia o jej dostupnosti (napr. "Na sklade", "Bežne dodávame do X dní" alebo "Vypredané, dostupnosť na dotaz"). Tovar na sklade má naviac v obrázku pod produktovým kódom rozsvietenú zelenú kontrolku (Na sklade). 99% tovaru ktorý nie je na sklade sme schopní expedovať do 48 hodín po obdržaní objednávky.
 
Otázka Uvádzate, že tovar je na sklade. Môžem si ho osobne expresne vyzdvihnúť ešte dnes?
Odpoveď Je to možné, dohodnite sa prosím telefonicky s našim operátorom aby požadované množstvo pre Vás na sklade zablokoval.
 
Otázka Chcem doručenie urýchliť alebo naopak odložiť, je to možné?
Odpoveď Urobíme všetko preto, aby sme Vám vyšli v ústrety. Uveďte Vaše špeciálne požiadavky v poznámke k objednávke alebo priamo kontaktujte našich operátorov.
 
Otázka Zasielate tovar do medzinárodných destinácií (mimo SR)?
Odpoveď Nie. To bohužiaľ z daňových a právnych dôvodov v sortimente alkoholických nápojov zatiaľ nie je možné.
 
Otázka V mojej zásielke chýba položka! Čo mám robiť?
Odpoveď Nestáva sa to často, ale stáť sa to môže. Niekedy z dôvodu rôznej dostupnosti tovaru z rôznych skladov dostanete zásielku na viackrát. Táto informácia by mala byť uvedená na dodacom liste. Za viacnásobné doručenie nič neplatíte. Pokiaľ Vaša zásielka je doručovaná na viackrát a aj napriek tomu niektorá položka chýba, kontaktujte nás.
 
Otázka Moja zásielka je už X hodín/dní v stave Expedovaná a ešte stále nedorazila. Čo mám robiť?
Odpoveď Doba od expedície tovaru po doručení k zákazníkovi sa môže líšiť v závislosti na vzdialenosť od 1 hodiny do 3 pracovných dní. Pokiaľ je Vaša objednávka expedovaná pred viac ako 3 prac. dňami, najpravdepodobnejší variant je, že prepravca Vás nezastihol na adrese doručenia a nepodarilo sa mu s Vami skontaktovať. Pokiaľ máte pochybnosti či dotazy, kontaktujte nás.
 
Otázka Moja zásielka dorazila poškodená. Čo mám robiť?
Odpoveď Vďaka naším špeciálnym protišokovým kartónom sa to stáva iba výnimočne ale stať sa to môže. Rozhodne nás kontaktujte a uplatnite reklamáciu, naši operátori sa s Vami dohodnú na postupe / kompenzáciou.
 
Otázka Hľadal, ale nenašiel som u Vás produkt/nápoj X. Pozháňate ho / zaradíte ho do sortimentu?
Odpoveď Veľmi radi sa o to pokúsime. Dajte nám vedieť čo by ste si priali a my sa o to postaráme.
Použitím tejto stránky potvrdzujete že máte 18+ rokov.
(051) 759 3902